Strona główna

/

Szkolenia

/

unity

/ Unity – poziom podstawowy

Unity – poziom podstawowy

Czas trwania

Czas trwania


16h (2 dni)
Cena

Cena netto


Szkolenia:

indywidualne: 2295zł
zamknięte: do negocjacji
Terminy

Terminy


Aktualnie nie mamy zaplanowanego terminu szkolenia otwartego. Jeśli interesuje Cię to szkolenie to zapisz się, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie zastanowimy się jak możemy Ci pomóc.

Zapisz się!

Opis szkolenia

  1. Czym jest Unity?
  2. Zapoznanie się z edytorem
  3. Dodawanie obiektów
  4. Podstawy grafiki 3d
  5. Ustawienia kamer i światła
  6. Zarządzanie materiałami i shaderami
  7. Programowanie skryptów
  8. Tworzenie GUI
  9. Tworzenie prefabów
  10. Wykorzystanie silnika fizyki
  11. Zarządzanie scenami
  12. Ustawienia projektu
  13. Buildowanie projektu na różne platformy
  14. Zapoznanie z Asset Store

Zakres tematyczny

  1. Czym jest Unity?
    1. Krótkie omówienie silnika i edytora Unity
    2. Pokaz możliwości
    3. Zastosowania
    4. Licencje
  2. Zapoznanie się z edytorem
    1. Tworzenie projektu
    2. Okna edytora
  3. Dodawanie obiektów
    1. Rodzaje obiektów w projekcie
    2. Dodawanie game objectu
    3. Zarządzanie obiektami
    4. Dodawanie systemu cząsteczek
  4. Podstawy grafiki 3d
    1. Czym jest model?
    2. Podstawy renderingu
    3. Ustawienia kamer i światła
  5. Dodawanie kamer do projektu
    1. Ustawienia kamer perspektywicznych i izometrycznych
    2. Dodawanie świateł do projektu
    3. Rodzaje świateł
    4. Cienie
    5. Wypalanie świateł
  6. Zarządzanie materiałami i shaderami
    1. Czym jest shader?
    2. Czym jest materiał?
    3. Tworzenie prostych materiałów
    4. Tworzenie prostych shaderów
  7. Programowanie skryptów
    1. Czym jest komponent?
    2. Omówienie struktury komponentowej
    3. Tworzenie prostych skryptów w c#
    4. Różnice między javascript a c#
  8. Tworzenie GUI
    1. Przedstawienie różnych assetów do tworzenia gui
    2. Stworzenie gui przy pomocy unity gui
    3. Stworzenie gui przy pomocy NGUI
  9. Tworzenie prefabów
    1. Czym są prefaby?
    2. Stworzenie prefabu
    3. Zasady wykorzystania prefabów
  10. Wykorzystanie silnika fizyki
    1. Zasady działania silnika fizyki
    2. Rigidbody
    3. Korzystanie z Colliderów
  11. Zarządzanie scenami
    1. Tworzenie scen
    2. Przejścia między scenami
    3. Różnice między typami przejść
  12. Ustawienia projektu
    1. Player
    2. Render
    3. Quality
    4. Time
    5. Physics
    6. Audio
    7. Tags
    8. Editor
    9. Script execution Order
  13. Buildowanie projektu na różne platformy
    1. Różnice między platformami
    2. Budowanie aplikacji na PC i Mac
    3. Budowanie aplikacji na Web
    4. Omówienie platform IOS oraz Android
    5. Optymalizacja projektów na różne platformy
  14. Zapoznanie z Asset Store
    1. Czym jest asset store
    2. Przykładowe assety

Zapewniamy

  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Małe, maksymalnie dziesięcioosobowe grupy
  • Certyfikat ukończenia zajęć
  • Realizację szkolenia, nawet w przypadku jednego zgłoszenia
×
Formularz
zgłoszeniowy

Proszę o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Jego wysłanie nie jest równoznaczne z rezerwacją miejsca na szkoleniu.

Wkrótce skontaktuje się z Tobą przedstawiciel naszej firmy, aby doprecyzować szczegóły.

Informacje o szkoleniu:
Nazwa szkolenia:
Unity – poziom podstawowy
Termin:
Czas trwania:
16h (2 dni)
Cena:
1145 zł netto
Dane kontaktowe:
Imię i nazwisko*:
Email*:
Telefon*:
Firma/instytucja:

Dziękujemy za zgłoszenie.
Niebawem się z Tobą skontaktujemy.

Na Twoją skrzynkę wysłaliśmy maila z podsumowaniem.

×

Potrzebujesz inspiracji oraz biężącej informacji na temat naszych szkoleń?

Zapisz się do newslettera!