UNITY - Poziom podstawowy - Wykorzystanie i programowanie silnika Unity
UNITY - Poziom podstawowy - Wykorzystanie i programowanie silnika Unity
Miejsce/Czas trwania
Szkolenia otwarte:
ul.Piątkowska 163, 60-650 Poznań Pokaż w Google Maps
ul.Królwej Jadwigi i nr 43, 61-871 Poznań Pokaż w Google Maps
Szkolenia zamknięte: cała Polska
Szkolenie zdalne: cały świat
Czas trwania: 16h (2 dni)
Godziny szkolenia: 8:30 - 16:00
Cena netto
Szkolenia:
Indywidualne: do negocjacji
Zamknięte: do negocjacji
Terminy
Aktualnie nie mamy zaplanowanego terminu szkolenia otwartego. Jeśli interesuje Cię to szkolenie to zapisz się, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie zastanowimy się jak możemy Ci pomóc.
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela |
---|---|---|---|---|---|---|
29 | 30 | 31 | 1 ![]() Zdalne - Power Pivot, Power Query, Power Map - Poziom podstawowy - Modelowanie i analiza danych w Excel BI
Nazwa szkolenia:
Zdalne/Online - Power Pivot, Power Query, Power Map - Poziom podstawowy - Modelowanie i analiza danych w Microsoft Excel BI
Szkolenie w tym terminie już się odbyło
| 2 | 3 | 4 |
5 ![]() Zdalne - Excel - Poziom zaawansowany - Wydajna praca z arkuszem
Nazwa szkolenia:
Zdalne/Online - Microsoft Excel - Poziom zaawansowany - Wydajna praca z arkuszem
Szkolenie w tym terminie już się odbyło
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 ![]() Zdalne - Power BI - Analiza i wizualizacja danych
Nazwa szkolenia:
Zdalne/Online - Power BI - Analiza i wizualizacja danych
Cena szkolenia:
Szkolenie otwarte: 1550 zł Indywidualne: do negocjacji zł Zamknięte: do negocjacji
Czas trwania:
16h (2 dni) | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
ZDALNE/ONLINE - MICROSOFT EXCEL VBA - POZIOM PODSTAWOWY - PROGRAMOWANIE ARKUSZA KALKULACYJNEGO
Szkolenie otwarte: 995 zł
Indywidualne: 2475 zł
Zamknięte: do negocjacji
24h (3 dni)
Zdalne/Online - Power BI - Analiza i wizualizacja danych
Szkolenie otwarte: 1550 zł
Indywidualne: do negocjacji zł
Zamknięte: do negocjacji
16h (2 dni)
Zdalne/Online - Power Pivot, Power Query, Power Map - Poziom podstawowy - Modelowanie i analiza danych w Microsoft Excel BI
Szkolenie otwarte: 1390 zł
Indywidualne: do negocjacji zł
Zamknięte: do negocjacji
16h (2 dni)
Pytania, uwagi, niejasności?
Czy to szkolenie jest dostępne w języku angielskim?

Czy to szkolenie jest dostępne w wersji zdalnej/co potrzebuję aby skorzystać ze szkolenia realizowanego zdalnie?

Gdzie odbędzie szkolenie?

Który poziom szkolenia będzie dla mnie odpowiedni?

Jestem zainteresowany pewnym szkoleniem – ale nie widzę w kalendarzu terminu – co zrobić?


Trenerzy
Wybrane autentyczne opinie poszkoleniowe:
Opis szkolenia
- Czym jest Unity?
- Zapoznanie się z edytorem
- Dodawanie obiektów
- Podstawy grafiki 3d
- Ustawienia kamer i światła
- Zarządzanie materiałami i shaderami
- Programowanie skryptów
- Tworzenie GUI
- Tworzenie prefabów
- Wykorzystanie silnika fizyki
- Zarządzanie scenami
- Ustawienia projektu
- Buildowanie projektu na różne platformy
- Zapoznanie z Asset Store
Zakres tematyczny
- Czym jest Unity?
- Krótkie omówienie silnika i edytora Unity
- Pokaz możliwości
- Zastosowania
- Licencje
- Zapoznanie się z edytorem
- Tworzenie projektu
- Okna edytora
- Dodawanie obiektów
- Rodzaje obiektów w projekcie
- Dodawanie game objectu
- Zarządzanie obiektami
- Dodawanie systemu cząsteczek
- Podstawy grafiki 3d
- Czym jest model?
- Podstawy renderingu
- Ustawienia kamer i światła
- Dodawanie kamer do projektu
- Ustawienia kamer perspektywicznych i izometrycznych
- Dodawanie świateł do projektu
- Rodzaje świateł
- Cienie
- Wypalanie świateł
- Zarządzanie materiałami i shaderami
- Czym jest shader?
- Czym jest materiał?
- Tworzenie prostych materiałów
- Tworzenie prostych shaderów
- Programowanie skryptów
- Czym jest komponent?
- Omówienie struktury komponentowej
- Tworzenie prostych skryptów w c#
- Różnice między javascript a c#
- Tworzenie GUI
- Przedstawienie różnych assetów do tworzenia gui
- Stworzenie gui przy pomocy unity gui
- Stworzenie gui przy pomocy NGUI
- Tworzenie prefabów
- Czym są prefaby?
- Stworzenie prefabu
- Zasady wykorzystania prefabów
- Wykorzystanie silnika fizyki
- Zasady działania silnika fizyki
- Rigidbody
- Korzystanie z Colliderów
- Zarządzanie scenami
- Tworzenie scen
- Przejścia między scenami
- Różnice między typami przejść
- Ustawienia projektu
- Player
- Render
- Quality
- Time
- Physics
- Audio
- Tags
- Editor
- Script execution Order
- Buildowanie projektu na różne platformy
- Różnice między platformami
- Budowanie aplikacji na PC i Mac
- Budowanie aplikacji na Web
- Omówienie platform IOS oraz Android
- Optymalizacja projektów na różne platformy
- Zapoznanie z Asset Store
- Czym jest asset store
- Przykładowe assety
Zapewniamy
Samodzielne stanowisko pracy
Małe, maksymalnie dziesięcioosobowe grupy
Certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim oraz na życzenie języku angielskim
Szkolenia oznaczone w kalendarzu jako Termin Gwarantowany organizujemy już od pierwszego uczestnika!



