Zdalne/Online - UNITY - Poziom podstawowy - Wykorzystanie i programowanie silnika Unity
Zdalne/Online - UNITY - Poziom podstawowy - Wykorzystanie i programowanie silnika Unity
Miejsce/Czas trwania
Szkolenia otwarte:
ul.Piątkowska 163, 60-650 Poznań Pokaż w Google Maps
ul.Królwej Jadwigi i nr 43, 61-871 Poznań Pokaż w Google Maps
Szkolenia zamknięte: cała Polska
Szkolenie zdalne: cały świat
Czas trwania: 16h (2 dni)
Godziny szkolenia: 8:30 - 16:00
Cena netto
Szkolenia:
Otwarte: 1145 zł
Indywidualne: do negocjacji
Zamknięte: do negocjacji
Terminy
Aktualnie nie mamy zaplanowanego terminu szkolenia otwartego. Jeśli interesuje Cię to szkolenie to zapisz się, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie zastanowimy się jak możemy Ci pomóc.
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
ZDALNE/ONLINE - MICROSOFT ACCESS - POZIOM PODSTAWOWY - OBSŁUGA BAZ DANYCH
Szkolenie otwarte: 745 zł
Indywidualne: 1490 zł
Zamknięte: do negocjacji
16h (2 dni)
Pytania, uwagi, niejasności?
Czy to szkolenie jest dostępne w języku angielskim?
Czy to szkolenie jest dostępne w wersji zdalnej/co potrzebuję aby skorzystać ze szkolenia realizowanego zdalnie?
Gdzie odbędzie szkolenie?
Który poziom szkolenia będzie dla mnie odpowiedni?
Jestem zainteresowany pewnym szkoleniem – ale nie widzę w kalendarzu terminu – co zrobić?
Trenerzy
Wybrane autentyczne opinie poszkoleniowe:
Opis szkolenia
- Czym jest Unity?
- Zapoznanie się z edytorem
- Dodawanie obiektów
- Podstawy grafiki 3d
- Ustawienia kamer i światła
- Zarządzanie materiałami i shaderami
- Programowanie skryptów
- Tworzenie GUI
- Tworzenie prefabów
- Wykorzystanie silnika fizyki
- Zarządzanie scenami
- Ustawienia projektu
- Buildowanie projektu na różne platformy
- Zapoznanie z Asset Store
Zakres tematyczny
- Wprowadzenie do obsługi Microsoft Teams - czyli szkolenie zdalne od strony uczestnika
- Czym jest Unity?
- Krótkie omówienie silnika i edytora Unity
- Pokaz możliwości
- Zastosowania
- Licencje
- Zapoznanie się z edytorem
- Tworzenie projektu
- Okna edytora
- Dodawanie obiektów
- Rodzaje obiektów w projekcie
- Dodawanie game objectu
- Zarządzanie obiektami
- Dodawanie systemu cząsteczek
- Podstawy grafiki 3d
- Czym jest model?
- Podstawy renderingu
- Ustawienia kamer i światła
- Dodawanie kamer do projektu
- Ustawienia kamer perspektywicznych i izometrycznych
- Dodawanie świateł do projektu
- Rodzaje świateł
- Cienie
- Wypalanie świateł
- Zarządzanie materiałami i shaderami
- Czym jest shader?
- Czym jest materiał?
- Tworzenie prostych materiałów
- Tworzenie prostych shaderów
- Programowanie skryptów
- Czym jest komponent?
- Omówienie struktury komponentowej
- Tworzenie prostych skryptów w c#
- Różnice między javascript a c#
- Tworzenie GUI
- Przedstawienie różnych assetów do tworzenia gui
- Stworzenie gui przy pomocy unity gui
- Stworzenie gui przy pomocy NGUI
- Tworzenie prefabów
- Czym są prefaby?
- Stworzenie prefabu
- Zasady wykorzystania prefabów
- Wykorzystanie silnika fizyki
- Zasady działania silnika fizyki
- Rigidbody
- Korzystanie z Colliderów
- Zarządzanie scenami
- Tworzenie scen
- Przejścia między scenami
- Różnice między typami przejść
- Ustawienia projektu
- Player
- Render
- Quality
- Time
- Physics
- Audio
- Tags
- Editor
- Script execution Order
- Buildowanie projektu na różne platformy
- Różnice między platformami
- Budowanie aplikacji na PC i Mac
- Budowanie aplikacji na Web
- Omówienie platform IOS oraz Android
- Optymalizacja projektów na różne platformy
- Zapoznanie z Asset Store
- Czym jest asset store
- Przykładowe assety
Zapewniamy
Samodzielne stanowisko pracy
Małe, maksymalnie dziesięcioosobowe grupy
Certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim oraz na życzenie języku angielskim
Szkolenia oznaczone w kalendarzu jako Termin Gwarantowany organizujemy już od pierwszego uczestnika!