Zdalne/Online - UNITY - Poziom zaawansowany - Wykorzystanie i programowanie silnika Unity
Zdalne/Online - UNITY - Poziom zaawansowany - Wykorzystanie i programowanie silnika Unity
Miejsce/Czas trwania
Szkolenia otwarte:
ul.Piątkowska 163, 60-650 Poznań Pokaż w Google Maps
ul.Królwej Jadwigi i nr 43, 61-871 Poznań Pokaż w Google Maps
Szkolenia zamknięte: cała Polska
Szkolenie zdalne: cały świat
Czas trwania: 16h (2 dni)
Godziny szkolenia: 8:30 - 16:00
Cena netto
Szkolenia:
Otwarte: 1145 zł
Indywidualne: do negocjacji
Zamknięte: do negocjacji
Terminy
Aktualnie nie mamy zaplanowanego terminu szkolenia otwartego. Jeśli interesuje Cię to szkolenie to zapisz się, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie zastanowimy się jak możemy Ci pomóc.
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
ZDALNE/ONLINE - MICROSOFT ACCESS - POZIOM PODSTAWOWY - OBSŁUGA BAZ DANYCH
Szkolenie otwarte: 745 zł
Indywidualne: 1490 zł
Zamknięte: do negocjacji
16h (2 dni)
Pytania, uwagi, niejasności?
Czy to szkolenie jest dostępne w języku angielskim?
Czy to szkolenie jest dostępne w wersji zdalnej/co potrzebuję aby skorzystać ze szkolenia realizowanego zdalnie?
Gdzie odbędzie szkolenie?
Który poziom szkolenia będzie dla mnie odpowiedni?
Jestem zainteresowany pewnym szkoleniem – ale nie widzę w kalendarzu terminu – co zrobić?
Trenerzy
Wybrane autentyczne opinie poszkoleniowe:
Opis szkolenia
- Zarządzanie obiektami
- Podstawy grafiki 3d
- Ustawienia kamer i światła
- Programowanie skryptów
- Tworzenie shaderow
- Zarządzanie materiałami i shaderami
- Tworzenie Zaawansowanych mechanizmow GUI
- Zaawansowane techniki silnika fizyki
- Ustawienia projektu
- Buildowanie projektu na różne platformy
- Asset Store
Zakres tematyczny
- Wprowadzenie do obsługi Microsoft Teams - czyli szkolenie zdalne od strony uczestnika
- Zarządzanie obiektami
- Dodawanie obiektow w edytorze
- Tworzenie edytorow
- Zarzadzanie obietkami hierarchi
- Podstawy grafiki 3d
- Czym jest model?
- Podstawy renderingu
- Ustawienia kamer i światła
- Dodawanie kamer do projektu
- Ustawienia kamer perspektywicznych i izometrycznych
- Dodawanie świateł do projektu
- Rodzaje świateł
- Cienie
- Zaawansowane techniki wypalania świateł
- Programowanie skryptów
- Omówienie struktury komponentowej
- Tworzenie skryptów w c#
- Różnice między javascript a c#
- Tworzenie shaderow
- Zmienianie wbudowanych shaderow
- Tworzenie shaderow od podstaw
- Zarządzanie materiałami i shaderami
- Korzystanie z wlasnych shaderow
- Zaawansowane materialy
- Tworzenie Zaawansowanych mechanizmow GUI
- Tworzenie menu
- Tworzenie menu 3d
- Zarzadzanie gra z poziomu gui
- Zaawansowane techniki silnika fizyki
- Zasady działania silnika fizyki
- Rigidbody
- Colliders
- Physic Materials
- Joints
- Cloths
- Ustawienia projektu
- Player
- Render
- Quality
- Time
- Physics
- Audio
- Tags
- Editor
- Script execution Order
- Buildowanie projektu na różne platformy
- Różnice między platformami
- Budowanie aplikacji na PC i Mac
- Budowanie aplikacji na Web
- Omówienie platform IOS oraz Android
- Optymalizacja projektów na różne platformy
- Asset Store
- Czym jest asset store
- Przykładowe assety
- Jak zarabiać na asset store?
- Publikowanie assetow na asset store
Zapewniamy
Samodzielne stanowisko pracy
Małe, maksymalnie dziesięcioosobowe grupy
Certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim oraz na życzenie języku angielskim
Szkolenia oznaczone w kalendarzu jako Termin Gwarantowany organizujemy już od pierwszego uczestnika!