Zespół - IT School - IT School
Zespół


Kamil Kozieł

Założyciel. Współwłaściciel.  Od 2004 roku w branży IT. Założyciel IT School i prezART oraz partner w ORA-600. Trener, menedżer i mówca. Ortodoksyjny zwolennik kreatywności w sztuce prezentacji, w której od dłuższego czasu stara się znaleźć elementy wspólne z aktorstwem, pisarstwem, stand-upem, designem i z kilkoma innymi dziedzinami artystycznymi. Wykładał na studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH w Warszawie, WSB i UE w Poznaniu. Pracował dla ponad 700 Klientów, których, jak twierdzi, kocha nad życie. Sporo zawdzięcza takim firmom jak: Unilever, Carlsberg i Eurocash. Regularnie występuje na branżowych konferencjach. Wychodzi z założenia, że najlepsze decyzje płyną z doświadczenia. Doświadczenie natomiast płynie ze złych decyzji.
Prywatnie wielki fan wszystkiego co związane z Hiszpanią.



Tomasz Gryzio

Dyrektor zarządzający. Współwłaściciel. Trener i konsultant od 2007 roku. Z arkuszem kalkulacyjnym zetknął się po raz pierwszy mając 7 lat, natomiast w wieku 9 lat napisał swój pierwszy kod.
W IT School przeprowadził ponad 300 specjalistycznych szkoleń z zakresu VBA w Microsoft Office oraz tworzenia stron internetowych. Projektował rozwiązania automatyzujące pracę między innymi działów: sprzedaży, marketingu, księgowości, kadr i analiz. Uczestniczył w projektowaniu i wdrażaniu ponad 50 serwisów internetowych.
Pracował z: Bank Zachodni WBK, Carlsberg ASC, Caterpillar Poland, Enea, Grupa Eurocash, FlexLink Engineering, R.Twining & Company, Samsung Electronics Poland Manufacturing, Sądem Okręgowym w Katowicach, Top Farms, Unilever Polska, Volkswagen Poznań.



Kamila Marciniak

Dyrektor ds. sprzedaży szkoleń. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania. Od 2009 roku skutecznie wdraża strategie handlowe i buduje trwałe relacje z Klientami IT School. Zorganizowała i koordynowała ponad 1000 projektów szkoleniowych, dzięki czemu precyzyjnie definiuje potrzeby zarówno Klientów biznesowych jak i indywidualnych.
Współpracuje m.in. z: Autostrada Eksploatacja, MAN, Carlsberg ASC, Grupa Eurocash, Grupa Enea, Mecalux, R. Twining & Company, Top Farms Wielkopolska, Volkswagen Group, RSM International, Unilever Polska, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej.
Prywatnie miłośniczka literatury kobiecej i spinningu.



Mateusz Boryga

Dyrektor ds. rozwoju kadry. Kształci i mentoruje kadrę trenerską. Buduje strategie dalszego rozwoju merytorycznego kadry. Czuwa nad nieustannie wysoką jakością szkoleń.

Prowadzi szkolenia eksperckie z zakresu obsługi i programowania pakietu Microsoft Office oraz web development. Podczas ponad 8000 godzin na sali szkoleniowej spotkał ponad 2800 osób. Szkolił m.in.: Amazon Fulfillment Poland, Aquanet, Autostrada Eksploatacja, Browar Fortuna, ENEA Trading, Eurocash, Exide Technologies, Franklin Templeton Investments Poland, Grupa Danone, Grupa Muszkieterów, Grupa OLX, Grupa Piotr i Paweł, GSK Services, H&M Hennes & Mauritz, IKEA Business Service Center, Kimball Electronics Poland, MAHLE Polska, MAN Accounting Center, Mars Polska, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu, NIVEA Polska, PayU, Plastique, Przewozy Regionalne, R. Twining and Company, Raben Management Services, Raiffeisen Bank Polska, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, Santander Bank Polska, Stomil-Poznań, T-Mobile Polska, Unilever Polska, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ViaCon, Volkswagen Group Polska, Volkswagen Group Services, Wydawnictwo Naukowe PWN, Żabka Polska.

Wcześniej zbierał doświadczenie jako asystent-laborant na Wydziale Matematyki i Informatyki UAM Poznań. W trakcie studiów wielokrotnie wyróżniony za wyniki w nauce, m.in. nagrodą dziekana Wydziału Matematyki i Informatyki za bardzo dobre wyniki w nauce oraz stypendium rektora dla najlepszych studentów.



Weronika Koczorowska

Specjalista ds. sprzedaży szkoleń. Najnowszy nabytek IT School. Sprzedażą i organizacją szkoleń zajmuje się od 9 lat, a swoje doświadczenie budowała dzięki współpracy z takimi firmami jak Kompania Piwowarska S.A., GSK Services Sp. z o.o., Autostrada Wielkopolska S.A., Bridgestone Poznań Sp. z o.o., Wavin Polska Sp. z o.o. oraz Narodowy Bank Polski a także wieloma innymi.
Prywatnie największa fanka swojej córki oraz Top Chef ever!



Milena Joachimowicz

Specjalista ds. organizacji szkoleń.

Absolwentka UWM w Olsztynie i studentka na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Szybko zorientowała się, że branża szkoleń IT nie jest dla wszystkich, ale zdecydowanie jest dla niej. Jej entuzjazm motywuje trenerów po wielogodzinnych szkoleniach, konsekwencja i zorganizowanie pomagają w pracy z Klientami, a zaangażowanie w realizację celów napędza do ciągłej nauki. Doświadczenie zdobywa pomagając scalić potrzeby szkoleniowe z zasobami takim firmom jak Eurocash, Volkswagen czy ITM.

Prywatnie miłośniczka tańca ludowego i zdrowego stylu życia.



Luiza Kozieł

Absolwentka kierunków Reklama i Promocja oraz Zarządzanie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Współzałożycielka PrezART. Plany zawodowe początkowo wiązała z Public Relations, z którego beż żalu zrezygnowała, aby w pełni poświęcić się marketingowi. Doświadczenie zdobywała współpracując z Rzeczpospolitą, Gazetą Wyborczą, Pulsem Biznesu czy Głosem Wielkopolskim, a także Radiem ESKA Poznań i Radiem Złote Przeboje. Współpracę z IT School rozpoczęła w lipcu 2014, jednak jak sama przyznaje, sercem była tam od zawsze.
Prywatnie pasjonatka podróży stopniowo skreślająca kolejne pozycje z listy MUST SEE.



Kamil Stawiarski

Magik baz danych, mistrz wydajności, blogger. Na tę chwilę najmłodszy Oracle Certified Master w Polsce i jeden z najmłodszych na świecie. Wykładowca Podyplomowego Studium IT w biznesie – eksploracja, analiza i wizualizacja danych na Uniwersytecie Śląskim. Prowadził autoryzowane szkolenia dla Oracle University oraz Combidata Poland z zakresu technologii Oracle obejmujących administrację, SQL, PL/SQL, Real Application Cluster.
Wspólnie z Oracle Polska prowadził konsultacje eksperckie z zakresu programowania w językach SQL, PL/SQL, optymalizacji wydajności baz danych Oracle 9i/10g/11g, projektowania polityki backup’u oraz odtwarzania, instalacji oraz konfiguracji środowisk Real Application Cluster oraz migracji między wersjami 9i-10g, 9i-11g, 8i-10g dla partnerów Oracle m.in. ABG, Asseco, Asseco BS, Sygnity, Empik, BSB, Atrem, Comarch, Kamsoft oraz Softnet. Prowadził wykład na prestiżowej konferencji PLOUG z zakresu Oracle 11g nowe cechy w strojeniu wydajności i tworzeniu aplikacji dla bazy. Zajmował się utrzymaniem aplikacji do licytacji złotych kart oraz serduszek w trakcie Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Prywatnie wielki fan Terry’ego Pratchetta.



Piotr Siekierski

Trener i konsultant. Ekspert z dziedziny administracji, strojenia i programowania baz danych Oracle i PostgreSQL. Prelegent na konferencji Kariera Programisty, na której opowiadał o faktach i mitach strojenia SQL.
Doświadczenie trenerskie zdobywał szkoląc takich Klientów jak: Arrow ECS, Biatel Bit, Biztech Konsulting, Czerwona Torebka, Dalkia Poznań, ENEA, Eurocash, GlaxoSmithKline, Havi Logistics, HFC Systems, IKB Leasing Polska, INEA, Itelligence, Kimball Electronics Poland, Mecalux, Port Lotniczy Poznań-Ławica, Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie, Przewozy Regionalne, Roche Polska, Sii, SmallGIS, Syntea, Unilever Polska, Urząd m.st. Warszawy, Urząd Miasta Łodzi.
Złotousty obieżyświat.



Marcin Paluszkiewicz

Project manager i trener. Prowadzi szkolenia z obsługi i programowania pakietu Microsoft Office, z zarządzania projektami przy pomocy Microsoft Project oraz z tworzenia diagramów i schematów w Microsoft Visio. Wykonawca autorskich szkoleń z dziedziny Excel BI i wizualizacji danych. Odpowiada za planowanie, negocjacje, realizację i zamykanie projektów oraz kontakt z Klientem. Zarządza przepływem informacji między Klientem a wykonawcami. Tworzy rozwiązania automatyzujące pracę działów m.in.logistyki, marketingu, sprzedaży, księgowości i kadr. Szkolił m.in.: Agora, Bank Zachodni WBK, Eurocash, Grupa Muszkieterów, Grupa Piotr i Paweł, INEA, Kimball Electronics Poland, KPMG International, MAN Accounting Center, MAN Bus, Naspers Classifieds, Nike, NIVEA Polska, R. Twining and Company, Samsung, Top Farms, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Volkswagen Group Polska, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych, Żabka Polska. W życiu zawodowym i prywatnym kieruje się dewizą: “Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany.”



Piotr Jaroszuk

Trener i konsultant. Związał swoją drogę z IT School szkoląc i wspomagając procesy organizacji. Prowadzi szkolenia z obsługi Microsoft Office oraz programowania pakietu, również w języku angielskim. Gdy nie szkoli – poświęca się automatyzacji procesów na zlecenia klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

Doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując m.in.: Apator, Egger, Eurocash, EWE Energia, Foodworks, Fordata, Franklin Templeton Investments, Izba Administracji Skarbowej, Kimball Electronics, Kramp, Lisner, Nivea, OLX Group, Sherwin-Williams Poland, STS Logistic, Transkap International, Vetter, Volkswagen Group Polska, Żabka Polska.

W wolnym czasie ogromny fan kuchni dalekowschodniej, głównie koreańskiej i naszego, polskiego Wiedźmina.



Marcin Smoczyński

Autor i wykonawca szkoleń z web developmentu. Siedzący (przed komputerem) dowód na to, że można połączyć pracę ze swoją pasją. Zaprojektował rozwiązania na platformę WordPress do automatyzacji importu danych (Site Import, Best Import) z których skorzystało już ponad 40 000 użytkowników. Wykonał i wdrożył ponad 20 serwisów webowych opartych na technologii WordPress. CEO w Zefir Studio, project manager w Grey Skies i oczywiście członek poznańskiego gamedevu. W wolnych chwilach autostopowicz przywożący z podróży opowieści o miłych piratach.



Anna Malinowska

W IT School ma przyjemność szkolić z programów Adobe Photoshop oraz Illustrator.
Grafika komputerowy oraz ilustrator. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Włoskiej Akademii Cappiello we Florencji, gdzie zgłębiała tajniki grafiki na kierunku komunikacji wizualnej. We Włoszech zdobywała doświadczenie zawodowe pracując dla klientów z różnorodnych branż, takich jak packaging, wydawnictwa, agencje reklamowe, moda czy agencje turystyczne. Napoje Galvanina, restauracje franczyzowe Mammalena oraz agencje graficzne Casali&Associati, NFC czy GoIT to niektóre z firm, dla których miała przyjemność pracować. Taka różnorodność pozwoliła jej na udoskonalenie warsztatu w graficznego w wielu dziedzinach od identyfikacji wizualnej, przez katalogi książki aż po layouty do stron internetowych czy ilustracje do aplikacji. Aktualnie współpracuje zarówno z firmami polskimi jak i włoskimi.
Podczas szkoleń najwięcej satysfakcji daje jej możliwość pokazywania narzędzi programowych niezbędnych w odkrywaniu i rozwoju własnej kreatywności. Prywatnie sama rozwija kreatywność nie tylko za pomocą komputera ale także dzięki tradycyjnym kartce i pędzlowi oraz podróżom i książkom.



Paweł Homenko

Pierwszy program napisał w wieku 6 lat i od tego czasu niezmiennie związany jest z technologiami tworzenia projektów komputerowych. Obecnie developer i trener Unity z wieloletnim doświadczeniem. W czasie pracy z Unity stworzył szereg różnorodnych projektów, rozpoczynając od gier 3D, których łączna liczba ściągnięć osiągnęła ponad 700 tysięcy, poprzez aplikacje gamifikujące czy projekty marketingowe, kończąc na projektach dla branży kosmicznej. Po godzinach twórca gier indie (indago.homenko.pl). Jest również uczestnikiem, prelegentem i wystawcą wielu konferencji związanych z technologią Unity oraz grami komputerowymi m.in. Zjazd Twórców Gier (tematyka Unity), Winter Gaming Gdańsk (tematyka Unity), Unite.



Adam Jagielski

Trener i konsultant od 2006 roku. Ekspert w dziedzinie programowania, strojenia i administracji baz danych Oracle. Jak twierdzi, nie pogardzi również PostgreSQL. Pierwsze szlify w technologii Oracle zdobywał tworząc aplikacje w Oracle Forms 6i.
Swoje doświadczenie zawdzięcza uczestnictwu w projektach dla takich klientów jak: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Centrum Informatyki Grupy PZU, Johnsson&Johnsson, G4S Cash Services, Ministerstwo Finansów, Altkom Akademia, Combidata Poland, CTS Customized Training Solutions, Arrow ECS Services, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Vattenfall Business Services Poland, CANAL+ Cyfrowy, SmallGis, Mecalux, Partners in Progress.
Jeden z twórców i administrator aplikacji do licytacji złotych kart i serduszek podczas Finałów Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Prywatnie wielbiciel wszystkiego co fantastyczne.



Błażej Goraj

Project Management Expert z międzynarodowym doświadczeniem biznesowym, który pomaga zwinnie osiągać rezultaty. Od ponad 10 lat prowadzi praktyczne warsztaty z obszaru zarządzania projektami, programami oraz portfelami. Specjalizuje się we wdrażaniu zarządzania zwinnego (Agile/Scrum), motywacji zespołów projektowych oraz budowania biur zarządzania projektami (PMO).

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w międzynarodowych korporacjach takich jak: Hewlett-Packard, Mondelez International, Electronic Data Systems, gdzie tworzył i zarządzał zespołami kierowników programów i projektów obejmujących region Europy Centralnej i Wschodniej. Był odpowiedzialny między innymi za portfel projektów outsourcingowych, który obejmował kontrakty o wartości powyżej $100.000.000.

Certyfikowany trener zarządzania projektami z ramienia stowarzyszenia IPMA, posiada certyfikaty zawodowe z zarządzania projektami: PMP oraz IPMA-B. Biegle włada językiem angielskim i świadczy konsulting i szkolenia w tym języku. Asesor w międzynarodowym konkursie na najdoskonalej zarządzany projekt, odwiedził wiele krajów oceniając projekty w tym: Iran, Katar, Chiny.