Strona główna

/

Szkolenia

/

microsoft-office

/ Microsoft Access 2010 – obsługa baz danych

Microsoft Access 2010 – obsługa baz danych

Grupa docelowa

Szkolenie dedykowane jest dla osób zaczynających pracę z aplikacja Access; dla tych, którzy pracują w Excelu na dużych tabelach i potrzebują przenieść, dane z kilku arkuszy do jednej bazy, oraz połączyć je ze sobą uzyskując potrzebne zestawienia i raporty.

Osoby, które przyszły na szkolenie zderzyły się z następującymi problemami

"Ostatnio została mi przydzielona baza danych Accessowa i nie za bardzo wiem jak ją obsługiwać, jak wprowadzać dane, żeby czegoś nie zepsuć." "Pracuję z Excelem i przestaje mi on wystarczać. Chciałbym przenieść niektóre rzeczy do Accessa, żeby łatwiej i szybciej obrabiać dane" "Prowadząc własną działalność wystawiam faktury i raporty na podstawie stworzonej dla mnie bazy danych. Nie bardzo wiem, jak pozmieniać niektóre elementy, żeby uzyskać odpowiednią fakturę w specyficznych przypadkach." "Zmieniam pracę/stanowisko i Access będzie mi potrzebny"  

Opis szkolenia

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Osoby na zajęciach poznają aplikację Access od podstaw. Poznają niezbędne zasady jakimi rządzą się bazy danych, podstawowe elementy składowe bazy, oraz sposób zarządzania bazą. Kursanci na szkoleniu poszerzają swoją wiedzę o tworzenie tabel, typy danych, Tworzenie kwerend i wyciąganie potrzebnych danych z bazy, czy tworzenie podstawowych formularzy i raportów do danych.

Zakres tematyczny

  1. Podstawy pracy z programem
    1. Relacyjna baza danych na przykładzie Microsoft Access
      1. Bazy danych, tabele, rekordy i pola
      2. Dlaczego warto przechowywać dane w wielu tabelach?
    2. Pierwsze kroki
      1. Uruchomienie programu
      2. Tworzenie i zapisywanie nowej bazy
    3. Obiekty bazy danych Access:
      1. Tabele
      2. Kwerendy
      3. Formularze
      4. Raporty
      5. Makra
      6. Moduły
      7. Strony dostępu do danych
  2. Tabele i relacje
    1. Tworzenie nowej tabeli
      1. Za pomocą kreatora
      2. Poprzez wprowadzanie danych
      3. W widoku projektu
    2. Wprowadzanie i usuwanie danych w tabelach
    3. Sortowanie i filtrowanie danych
    4. Typy danych
    5. Formatowanie danych
    6. Maska wprowadzania
    7. Import i export danych
    8. Relacje
  3. Kwerendy - podstawy
    1. Kwerenda a filtr
    2. Tworzenie kwerendy za pomocą kreatora
    3. Kwerendy wybierające
    4. Kwerendy parametryczne
    5. Kwerendy krzyżowe
    6. Wybieranie danych z wielu tabel
    7. Sprzężenia zwrotne
  4. Formularze - podstawy
    1. Zastosowanie formularzy
    2. Tworzenie formularzy
      1. Za pomocą kreatora
      2. W widoku projektu
  5.  Raporty - podstawy
    1. Raporty – wprowadzenie
    2. Tworzenie raportów za pomocą kreatora
    3. Modyfikacja raportów utworzonych za pomocą kreatora
    4. Tworzenie raportów za pomocą widoku projektu
    5. Formatowanie raportów
    6. Wydruk raportów
    7. Eksport raportów do Excela i Worda

    Zapewniamy

    • Samodzielne stanowisko pracy
    • Małe, maksymalnie dziesięcioosobowe grupy
    • Certyfikat ukończenia zajęć
    • Realizację szkolenia, nawet w przypadku jednego zgłoszenia
×
Formularz
zgłoszeniowy

Proszę o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Jego wysłanie nie jest równoznaczne z rezerwacją miejsca na szkoleniu.

Wkrótce skontaktuje się z Tobą przedstawiciel naszej firmy, aby doprecyzować szczegóły.

Informacje o szkoleniu:
Nazwa szkolenia:
Microsoft Access 2010 – obsługa baz danych
Termin:
Czas trwania:
16h (2 dni)
Cena:
745 zł netto
Dane kontaktowe:
Imię i nazwisko*:
Email*:
Telefon*:
Firma/instytucja:

 
Dziękujemy za zgłoszenie.
Niebawem się z Tobą skontaktujemy.

Na Twoją skrzynkę wysłaliśmy maila z podsumowaniem.

×

Potrzebujesz inspiracji oraz biężącej informacji na temat naszych szkoleń?

Zapisz się do newslettera!